S rodinou na jedné vlně

Náš tým

Vedoucí pracoviště

Vzdělání

  • Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, Brno: Magisterský studijní program Speciální pedagogika, titul Mgr.
  • Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, Brno: Bakalářský studijní program Speciální pedagogika, titul Bc.

Absolvované kurzy a semináře

  • Jak se efektivně učit cizí jazyk
  • Pohyb – nejúčinnější prevence demence
  • Trenér paměti
  • Vzdělávací program: Trénování paměti a děti
  • Vzdělávací program: Mnemotechniky – dokonalá kompenzace nedokonalé paměti
  • Certifikovaný kurz v elektrodiagnostice nervového systému - elektroencefalografie (EEG), evokované potenciály (EP)
  • Diplom: EEG dla wykonujacych EEGBiofeedback - EEG Instytut Varšava
  • Certifikát:EEG dla wykonujacych EEGBiofeedback
  • Diplom: Teoria i praktika EEGBiofeedback w  neuropsychoterapii - EEG Instytut Varšava
  • Kurz II. stupně EEG Biofeedback
  • Kurz Biofeedback a neurotechnologie ve vzdělávání, kariéře a nápravě poruch práce mozku
  • Certifikát: Teoria i praktika EEGBiofeedback w neuropsychoterapii - EEG Instytut Varšava
  • Certifikát o absolvování  100 hodin specializačního kurzu v metodě EEG Biofeedback – EEG Psychologické centrum a institut, Praha
  • Kurz pro výchovné poradce
  • Kurz logopedické prevence II
  • Rozšiřující studium: Výchova ve světle psychoterapie
  • Doplňující  studium: Vychovatelství pro domovy mládeže
  • Rozšiřující studium: Řešení aktuálních výchovných problémů perspektivou klinické psychologie

Telefon: 774 467 436

E-mail: neuroprogress@neuroprogress.cz

Hlavní metodik pracoviště

Vzdělání

  • Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, Brno: Magisterský studijní program Speciální pedagogika, titul Mgr.
  • Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, Brno: Bakalářský studijní program Speciální pedagogika, titul Bc.
  • Vyšší škola sociální práce, Praha: Vyšší studium, studijní obor Sociální práce

Absolvované kurzy a semináře

  • Žák se specifickými poruchami učení v běžné škole
  • Žák dlouhodobě selhávající ve výuce
  • Stimulační program pro předškoláky a děti s odloženou školní docházkou - MAXÍK
  • Písmo Comenia Script
  • Žák s poruchami chování v běžné škole
  • Zdravotník zotavovacích akcí
  • Stimulace předškolního dítěte
  • Signály SPU na počátku školní docházky
  • Dyskalkulie – reedukace – mladší a starší školní věk
  • Vzdělávání a podpora žáků s autismem a mentálním znevýhodněním
  • Edukativně-stimulační skupinky pro děti předškolního věku
  • Diagnostika dítěte předškolního věku
  • Alternativní metoda psaní leváků aneb „Nechte leváky drápat“
  • Pomoz mi naučit se číst! Rozvoj čtenářské gramotnosti u dyslektiků
  • Kurz EEG Biofeedback
  • Trenér paměti
  • Konference k enviromentální výchově v MŠ
  • Dyslexie a dysortografie prakticky
  • Rozvoj grafomotoriky u dětí předškolního a mladšího školního věku
  • Jak napsat žádost o grant
  • Vzdělávání dětí s autismem II.
  • Terapie ve speciální pedagogické péči

Zahraniční praxe a stáže

  • Dresdner Initiative Anthroposophische Heilpädagogik e. V., Bonnewitz, Německo
  • Wohnheim Altes Martinstift, Gallneukirchen, Rakousko
  • Speciální základní škola, Schwetzingen, Německo
  • Schule für hörgeschädigte Kinder, Linz, Rakousko

Telefon: 604 664 599

E-mail: alfik@neuroprogress.cz

Neurolog 

Bdí nad správným vývojem našich dětí po stránce neurologické

Strejda René učí děti efektivně se učit a pracovat s informacemi.

S paměťovými technikami a pamětí pracuje už více než 15 let a přes 10 roků s ní  učí pracovat ostatní. 

Je akreditovaným trenérem paměti nejvyššího stupně a jeho kurzy prošli jak teenageři a vysokoškoláci, tak lidé střední generace  různých profesí, rovněž senioři a lidé s roztroušenou sklerózou. 

Kombinuji techniky známé už z antiky s těmi moderními, včetně  vlastních.  Jeho systém vychází z vizualizace, práce se smysly, gesty a pocity.

Tvoří zážitky, díky kterým pracuje s informacemi.

Pokud se člověk naučí správně s informacemi pracovat, vyhne se tak biflování a několikanásobně zrychlí schopnost zapamatování.  

Způsob, jakým s pamětí pracuji, pomáhá rozvinout asociační myšlení a fantazii, rozvíjí kreativitu a zhušťuje neuronovou síť a vytváří se tzv. rezervní paměť. Silně napomáhá zlepšování mechanické paměti. 

Mimo oblast práce s informacemi programuji, rád čtu, baví mě dějiny, zeměpis a zajímám se o vynálezy v různých oblastech lidského vědění.

 

 

Asistentka oblíbená teta dětí